Vi flytter til Norge - Reisverslag uit Zeewolde, Nederland van Joost, Petruschka, Roald en Ronja Kampman - WaarBenJij.nu Vi flytter til Norge - Reisverslag uit Zeewolde, Nederland van Joost, Petruschka, Roald en Ronja Kampman - WaarBenJij.nu

Vi flytter til Norge

Door: Petruschka

Blijf op de hoogte en volg Joost, Petruschka, Roald en Ronja

21 Augustus 2010 | Nederland, Zeewolde

Vandaag geven wij een BBQ voor de directe familie. Onder het mom dat we mijn verjaardag vieren, hebben wij ze gelokt.
Niemand van de familie is nog op de hoogte van het feit dat wij hebben besloten om te gaan emigreren naar Noorwegen.

Ronja en ik hebben Noorse vlaggetjes op satehstokjes gemaakt met de tekst: "Vi flytter til Norge".

Na een uurtje lekker buiten te hebben gezeten met koffie en taart,
hebben wij de vlaggetjes uitgedeeld en de melding gedaan dat we willen emigreren.
De reacties waren nogal verschillend van heel enthousiast tot erg terughoudend.

Verslag uit: Nederland, Zeewolde

De eerste sneeuwvlokken

21 Augustus 2010

Vi flytter til Norge
Joost, Petruschka, Roald en Ronja

Wij Joost, Petruschka, Roald en Ronja Kampman en wonen sinds juli 2011 in Noorwegen. Wij willen onze familie, vrienden, kennissen en iedereen die geinteresseerd is laten weten hoe het ons vergaat in het "Verre Noorden". Veel lees plezier !!!

Actief sinds 09 Okt. 2011